glade mennesker rundt et bord
Foto: The Art Collective
  • 16. desember 2020
  • Nettarrangement
  • Begrenset antall plasser

Bli med på tegne- og maleverksted med The Art Collective og Nasjonalmuseet!

Vi får dessverre ikke avholdt verkstedet fysisk, og ønsker derfor å tilby det nest beste: digitalt verksted!

Vi sender ut materialer på forhånd til dere som melder dere på. Uten ekstra kostnad.

Ved påmelding vil du bli bedt om å fylle ut adressen din, slik at vi kan sende deg materialer.

Dagen før vil du få tilsendt en lenke for å delta.

The Art Collective ønsker å senke terskelen til kunsten og holder derfor inspirerende workshops slik at alle kan få en smakebit av kunstnerisk praksis!

Under kveldens verksted deler de av sine beste tips og triks om komposisjon, farge, kontraster og dybde, for at du skal kunne sitte igjen med et maleri du er såpass fornøyd med at du kan henge det på veggen hjemme.

The A.C har valgt ut flere verk fra museets samling til inspirasjon for kveldens tegne- og maleøvelser. En kurator fra museet vil også være tilstede og dele spennende historier, fun-facts, og fakta om noen av verkene i deres samling.

Alle er velkomne, uavhengig av ferdigheter og erfaring! Vi bringer deg materialer på dekket bord, slik at du kan senke skuldrene i 2 timer. The A.C. stiller med tegne- og malesaker, ark og lerret, forklær, friske blomster, fargerike stilleben og digg musikk.

Ønsker du å la deg inspirere på forhånd kan du lage din egen samling i den digitale samlingen, eller sjekke ut The Art Collective sin samling!

Vel møtt!