• 28. mars 2020
  • 08:00–18.00
  • På norsk

Avlyst

Basert på situasjonen med koronaviruset og retningslinjer fra Folkehelseinstituttet (FHI) har vi besluttet å stenge Nasjonalmuseet – Arkitektur og Mellomstasjonen fra og med torsdag 12.03 og ut mars. Dette innebærer at alle våre arrangementer i denne perioden er utsatt eller avlyst. Vi følger situasjonen tett og vil informere publikum om oppdaterte datoer. Vi beklager og håper på forståelse for dette.

Vi starter på Bjerkebæk, hjemmet til ekteparet Sigrid Undset og Anders Svarstad, og avslutter dagen i Lillehammer Kunstmuseum. Her vil kurator og direktør Nils Ohlsen ta oss med på en omvisning i den nye samlingsutstillingen deres, «Har vi møttes før?».

Ellen Lerberg, seniorkurator formidling, vil være med oss hele dagen.

Kr 690,- (inkluderer inngang, omvisninger, lunsj og busstransport)

Avreise fra Nasjonalgalleriet, Universitetsgaten 13, kl. 08.

Turen er kun for Nasjonalmuseets Venner (det er ikke anledning til å ta med en gjest)

Har du spørsmål om dette arrangementet? Kontakt oss på:  venner@nasjonalmuseet.no