© Jon F. Olsen
  • På norsk
  • Begrenset antall plasser

Fysisk deltagelse er avlyst

Fysisk deltagelse på arrangementet er dessverre avlyst på grunn av nye smittevernsregler i Oslo. Arrangementet vil strømmes på Nasjonalmuseets YouTube-kanal og vår Facebook-side.

Les mer om hva de nye smittevernreglene betyr i Nasjonalmuseet her.

Foredragsholder Jon F. Olsen (f. 1985) har fulgt grafittibevegelsens utvikling og har selv laget graffiti siden 90-tallet. Han er også samfunnsviter med bachelor- og mastergrad i Religion og samfunn (UiO, 2015).

Foredraget vil presentere innsiden av graffitimiljøet og ta for seg bevegelsens egenartede kultur, utvikling og estetiske tilnærming.

Første del av foredraget blir en «digital vandring» som byr på noe av byens beste grafitti.

Foredraget strømmes direkte fra Nasjonalmuseets YouTube-kanal og Facebookside. Fysisk deltagelse er dessverre avlyst på grunn av nye smittevernregler i Oslo.