Erling Viksjø.
Foto: Ukjent

Vi inviterer til en eksklusiv visning av den kritikerroste utstillingen om arkitekten Erling Viksjø og kunstnerne.

Denne dagen åpner vi dørene til Nasjonalmuseet – Arkitektur kun for medlemmer.

Utstillingens kuratorer vil gi deg et kort foredrag, før du kan vandre fritt og oppleve den selv. Kuratorene vil være tilgjengelig for spørsmål inne i utstillingen.

Museumsbutikken vil være åpen, der du kan handle med din medlemsrabatt om du ønsker.

Du kan velge mellom fire ulike tidspunkter.

Meld deg på! Vi gleder oss til å vise deg utstillingen.

Praktisk informasjon

Husk at du må være medlem i Nasjonalmuseets Venner for å kunne delta, og at du kan registrere kun én billett til deg selv. Det er begrenset antall plasser på våre arrangementer, og dessverre ikke mulig å ta med en gjest.

Alle besøkende blir bedt om å overholde de nasjonale føringene for smittevern. Det vil være hånddesinfeksjon tilgjengelig ved inngangen.