• 9.–21. august 2022
  • Nasjonalmuseet – Lyshallen
  • 21.15–22.30

Alle forestillinger er nå utsolgt!

Absurd og gjenkjennbart på en gang: Etter at museet stenger for kvelden, åpner Susie Wang scenen sin i Lyshallen.

På en egen stor scene skal kollektivet spille forestillingen Mumiebrun.  Susie Wang er gode på skrekk og samfunn, og begge deler kommer sammen i denne forestillingen. En gravid kvinne på museumsbesøk setter i gang handlingen, men fortsettelsen må du selv komme og se på museet.

Dette er skrekk og bodyhorror for voksne og forestillingen inneholder skremmende elementer.

Anbefalt aldersgrense: 16 år.

Susie Wang

Susie Wang lager teater som tar fiksjonen på alvor og spiller på lag med drømmer, hallusinasjoner og fantasier.

Susie Wang ble etablert i 2017 av Trine Falch, Martin Langlie, Mona Solhaug og Bo Krister Wallström.

«Jeg kaller det kunst»

«Jeg kaller det kunst» er tidenes mønstring av samtidskunst i Norge og utforsker hva som er utenfor og innenfor i kunsten. Utstillingen står i Lyshallen fra 11. juni til 11. September.