Norske Kunsthåndverkere Årsutstillingen i 2018.
Foto: Kjell S. Stenmarch
  • Nasjonalmuseet
  • 18. oktober 2023 kl. 14.00–20.00

Velkommen til en eksklusiv førvisning av «Norske Kunsthåndverkeres Årsutstilling 2023».

Norske Kunsthåndverkeres Årsutstilling tar pulsen på ny materialbasert kunst og er en av de viktigste utstillingene av samtidskunsthåndverk i Norge. Den har åpen innsendingsrett og juryeres av tre kunstnere og en representant fra museet. I år samarbeider Norske Kunsthåndverkere med Nasjonalmuseet om utstillingen.

I utstillingen vises blant annet smykker, keramikk og arbeider i tekstil, glass, tre, metall og skinn, alt fra små objekter til skulpturer, veggarbeider og større installasjoner.

Les mer om utstillingen

Du trenger ikke å bestille billett i forkant. Ved ankomst viser du medlemskortet ditt og kan gå rett inn. Og du kan selvsagt ta med en gjest!

Har du spørsmål om medlemskap? Ta kontakt på medlem@nasjonalmuseet.no