Se finalistene og stem på din favoritt!

Pablo Picasso var en av de viktigste kunstnerne på 1900-tallet. Sammen med den norske kunstneren Carl Nesjar lagde han høyreiste betongskulpturer med uttrykksfulle ansikter. Et typisk trekk ved Picassos skulpturer er at de er forenklet og vridd. Vi har fått mange fine og kreative bidrag i alle former og størrelser. Tusen takk til alle som har sendt inn sin kreasjon!

• Avstemningen er åpen til og med 31.12.20
  • Vinnere offentliggjøres 6. januar (13. dag jul).
  • Premier: To gavekort à kr. 2000, ett gavekort à kr. 1000. Fem medlemsskap i Nasjonalmuseets venner.

Finalistene – Stem på din favoritt

Etter nøye vurderinger i er nå 12 bakverk klare for finalen. Juryen skal velge sine vinnere, men du skal også få være med å bestemme! Ta en titt på finalistene under, og stem på den du liker best. Lenke til avstemning finner du under bildene. Du kan stemme én gang om dagen fram til nyttårsaften.

Nasjonalmuseets juleverksted - pepperkaker

Jobber ... Jobber ...