Villa Stenersen
Foto: Nasjonalmuseet

Temaer for omvisningen er både familien Stenersens liv og virke, Arne Korsmos arbeid som arkitekt generelt, og med eksempler fra Villa Stenersen spesielt. Omvisningen varer i 45 minutter og er kun for Nasjonalmuseets Venner.

Nasjonalmuseet følger myndighetenes retningslinjer med hensyn til Covid-19, slik at det skal være trygt å besøke Villa Stenersen. Begrenset antall plasser.

Husk at du må være medlem i Nasjonalmuseets Venner for å kunne delta, og at du kan registrere kun én billett til deg selv. Det er begrenset antall plasser på våre arrangementer, og dessverre ikke mulig å ta med en gjest.

Tilgjengelighet

Villaen er dessverre vanskelig tilgjengelig for noen. Det er trapp ute og inne med håndleder, og det er tilgang for rullestol som er smalere enn 90 cm til 1. og 2. etasje med assistanse fra ansatt i villaen.

Les mer om Villa Stenersens historie

Villa Stenersen