Laure Prouvost, «Untitled (Bird woman film)», 2022 © Laure Prouvost/BONO, courtesy the artist
Foto: Alex Kachkaev
  • 4. november 2022
  • Nasjonalmuseet – Lyshallen, 3. etasje

Vi har gleden av å invitere medlemmer til en eksklusiv visning av utstillingen «Laure Prouvost. Above Front Tears Oui Float» i Lyshallen i Nasjonalmuseet.

På grunn av begrenset kapasitet i Lyshallen må du bestille en tidsluke. Hvis medlemskapet ditt inkluderer en gjest så kan du bestille en egen billett til gjesten.

Husk å vise frem medlemskortet i tillegg til billetten ved inngang.

Har du spørsmål om billett? Ta kontakt på billett@nasjonalmuseet.no.

Har du spørsmål om medlemskap? Ta kontakt på medlem@nasjonalmuseet.no.

Om utstillingen

Laure Prouvost har tatt i bruk Lyshallens mektige format og skapt en verden av kontraster. Hun påvirker våre sanser og følelser med tyngdekraft, lys og farge, og leker med vår orienteringssans. Pulserende lys, funklende fantasirike glasskulpturer og fontener gir lys, farge og liv i den truede verden.