Terje Grimen, «Repparfjorden 22:45 -22.08.2021», 2022. © Terje Grimen / BONO
Foto: Mihaly Stefanovicz
  • Nasjonalmuseet
  • 25. oktober 2023 kl. 17.30–18.00

Velkommen til en fordypning i Årsutstillingen 2023.

Årsutstillingen 2023 er den største mønstringen av samtidskunsthåndverk i Norge. I år samarbeider Norske Kunsthåndverkere med Nasjonalmuseet om utstillingen. Her vises blant annet arbeider i keramikk, tekstil, glass, tre, metall og skinn fra små objekter til skulpturer, veggarbeider og større installasjoner.

Omvisningen er gratis, men du må ha inngangsbillett til Nasjonalmuseet for å delta.

Dypdykk

Ønsker du å bli godt kjent med et kunstverk eller et tema i en utstilling? Bli med på en Dypdykk-omvisning hvor du kan få dypere forståelse for kunst, arkitektur og design!