Plot på omvisning i Laure Prouvosts utstilling våren 2023.
Foto: Frode Larsen
  • 13. desember 2023 kl. 17.00–20.00
  • Nasjonalmuseet – Verksted A
  • Begrenset antall plasser

Praksis Teen Advisory Board (PTAB) og Plot/Oslo inviterer til et spennende og sosialt kveldsarrangement med gratis mat, omvisning og workshop. Denne kvelden utforsker vi Årsutstillingen 2023 sammen med glasskunstner Lene Charlotte Tangen.

Tangen deltar i utstillingen med verket Glacier’s End, som er en hyllest til det arktiske miljø og klima. Workshopen denne kvelden vil holdes av Tangen selv.

Du trenger ikke å vite noe om samtidskunst eller holde på med kunst selv for å være med, alt du trenger å være er nysgjerrig!

Plot/Oslo er en kunstklubb for unge mellom 18 og 25 år som utforsker samtidskunsten gjennom spennende og sosiale arrangementer hver måned helt gratis.

PTAB er et kunstprogram for ti ungdommer med ulik bakgrunn som gir unge en sterkere stemme innen kunst og kultur. PTAB ble etablert i 2018 av PRAKSIS, et senter for kunst og læring.

«Norske Kunsthåndverkeres Årsutstilling 2023» er den største mønstringen av samtidskunsthåndverk i Norge. I år samarbeider Norske Kunsthåndverkere med Nasjonalmuseet om utstillingen.

Oppmøte i Verksted A og B, i 2. etasje. Om du ikke finner veien, spør vertskap eller i infoskranken.